Marais och Saint-Michele



Spenderade dagen men Jenny, Izabella, Cornerlia och Julie. Vi började dagen med att sätta oss på Starbucks (som alltid) och så satt vi där i två timmar och bara pratade. Hittade sen några härliga små butiker där vi stannade och handlade lite julklappar. Jag hittade också en inredningsbutik som verkligen inspirerade mig, ska bli så skönt när man hittar ett eget ställe så man kan inreda det som man vill.
Senare på dagen gick vi vidare till Saint-Michel för Jenny skulle köpa en julklapp där. Väl där köpte jag min efterläntade falaffel! Den var väldigt god men både jag och Jenny insåg att det inte fans något snyggt sätt att äta den på, men vad gör väl det, kanske ett bra sätt att hålla alla irriterande fransmän borta ?

Just nu andas jag ut efter en kväll med barnvaktning genom att sitta i sängen med en ansiktsmask.

Imorgon blir det julmarknad igen, men denna gången i La Defense.

Inte länge kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0