un vrai hamster, eller?

I söndags firades Saint Nicolas här i huset även fast det egentligen var igår. Barnen hade skrivit på sina önskelistor at de ville ha en "vrai hamster" alltså en livs levade hamster. Jag som aldrig fått en hund i hela mitt liv fast jag jämt önskat mig en trode ju aldrig att barnen skulle få varsit djur. Men mamman frågar mig om inte jag kan vara hemma med barnen en stund på lördagen för att de skulle åka till djuraffären. Som tur kollade jag och barnen på film när föräldrarna kommer hem så de hinner ställa upp buren på deras rumm så att inte barnen kan se den. Alltså, föräldrarna köpte ingen hamster för de var tydligen lite aggresiva utan nu har vi som typ två möss i en bur i vardagsrummet.  Undrar hur länge barnen kommer tycka dom är roliga?

Måste säga att de är väldigt gulliga men är lite osäker på vem som kommer få ta hand om dem i framtiden, hoppas det inte blir jag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kanske vet svaret... moahhaaa! Men möss är ju söta...eller? ;)

2010-12-08 @ 20:40:46
URL: http://jennyaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0