Queen


Hahaha vilken natt jag och Jenny hade i fredags. Började med att jag mötte upp Jenny och ett gäng tyska tjejer och vi gick till en bar som hette UFO. Jag och Jenny kände oss riktigt suga på att dansa så vi bestämde oss att testa på geyclubben Queen som ligge på Chaps Elysee. De spelade bara techno och det var väldigt dyrt så efter ett några timmar så bestämde vi oss för att ta nattbussen hem istället för att vänta på att de första tågen ska börja gå. När vi kommer till busshållplatsen är det 77 minuter till nästa buss går! Står några killar där också som ser hur irriterade vi blir så de frågar oss var vi ska och de visar sig att vi ska till samma ställe. Vi hoppar in i en taxi alla 5 och det visar sig vara riktigt trevliga killar, en av dem var militär och hade varit i Afganistan och någonstans i Afrika. Helt plötsligt stannar taxin och det visar sig att vi ska av, jag frågar Jenny om hon vet var vi är men hon hon är inte riktigt säker, -men dom har en bil tillägger hon. Jag är fortfarande lika förvånad. -Dom ska skjutsa oss säger hon. Jag överlägger om detta verkligen är en bra och kommer att tänka på alla historier om tjejer som blir våltagna och mördade medan jag hoppar in i bilen. Saken är den, bilen VÄGRAR starta. Jaha.. jag, jenny och militären får alltså gå ut och butta på bilen...räcker inte heller med en gång utan håller på i kanske en halvtimme. Puttade så mycket att vi fick ut bilen från parkeringen och även en bit på vägen. Allt detta gjordes kl 4 på morgonen och dessutom i kyla och i högklackat. Skrattade så himala mycket efter som vi var så trötta och irriterade på bilen men det var ändå väldigt kul. Kanske till och med en av de roligaste nätterna i Paris. Kommer aldrig glömma det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0