snöbollskrig


Idag har snön bara öst ner och allting är helt vitt! härligt tycker jag men tydligen inte kvinnan som kommer hit och städar. Hon pustade och tyckt det var alldeles för kallt.

Blev lite snöbollskrig med barnen på eftermiddagen, eller rättare sagt med pojken och hans kompis för tjejen började gråta och ville gå in så fort hon fick en snöboll på sig. Var väldigt kul att leka i snön igen men efter bara en liten stund gick vi in för barnen frös...de har ju inga riktiga kläder för vintern här.

Har kännt mig sjuk hela dagen idag, hoppas verkligen jag känner mig bättre imorgon så jag orkar ta mig till skolan! Kankske kommer det vara problem med tågen, har nämligen sett på facebook att många av de andra au pairerna har skrivit att det varit kaos i trafiken idag. Är ju ovanligt med så mycket snö som det har kommit här så kanske kommer de franska tågen också att påverkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0