Hemma


Har spenderat två hela dagar hemma med barnen nu. Igår var de sjuka sa dom, killen hade ont i magen och ville inte gå till skolan och tjejen ville göra precis som sin bror. Jag är nästan helt säker på att hon inte alls hade ont i magen. Ajaa, var bara att säga till mina två klasskompisar som jag hade planerat dagen med att jag var tvungen att vara hemma. Jag förväntade mig att det skulle bli en lugn dag eftersom de var sjuka och de hade lovat deras mamma att sova middag, en lång siesta. De var inte alls så där lungna som jag hade tänkt förståss utan retades mest hela tiden och ville inte alls sova.
Idag mådde de bättre så de gick på sina tennisträningar och efterråt hade de en kompis här. Vi gick till en av resturangerna här för att dricka någonting och vi köpte varm choklad. Den var supergod men så klart dög den inte åt killen så hans syster drack upp den istället. Försökte förklara att vi var på en resurang men ändå vek de flygplan och båtar av några reklamblad som stog på bordet och killen rev sönder sin servett så den låg som små bitar över hela bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0