Höstfärger


Idag började skolan igen efter lovet. Var skönt att få börja igen så man har någonting att göra på måndagar och torsdagar. Jag går på en skola inne i Paris och för att komma dit måste jag först ta tåget och sen byta till metron, hela resan till skola tar ca 30 minuter. Gillar faktiskt att åka tåg för när man sitter där finns det ingenting annat man kan göra än att läsa, tänka eller lysssna på musik. Jag läser nästan gämt när jag ska in till Paris och jag är redan inne på min femte bok sen jag kom hit, tycker det är så himla skönt att sitta där bland alla de andra människorna. Kanske är det för att man inte känner sig så ensam.

Har också hunnit med en härlig höstpromenad i skogen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0