Julmarknad


Har precis vaknat nu av att barnen leker på övervåningen och det gör jag förresten varje helg. Känner att jag har lite träningsvärk från igår. Var nämligen och simmade med Jenny och det var så länge sedan jag gjorde det så blev lite trött i kroppen, men simmade i varje fall 1000 meter! Duktigt av oss.
Idag är det lödag viket betyder julmarknad i Svenska kyrkan för mig. har längtat hela veckan på att få gå dit och känna av lite svensk julstämning och känna doften av glögg, granris och pepparkakor. Ska åka dit vid 15.00 för att träffa Cornelia och Jenny. Vi ska också möta upp en tysk och en amerikan som gärna ville förlja med och se svenska traditioner. Senare kommer också min värdpappa och barnen dit. Ska bli så himla mysigt och jag ser verkligen fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0