When you have to spend your day alone


Tisdag idag, vilket oftast innebär att jag måste spendera dagen med mig själv. De flesta går i skolan medan jag är ledig fram till klockan 16.30.
Började dagen med en springtur i skogen och sen vid 12 åkte jag in till Paris och satte mig på Starbucks för att göra lite läxor och läsa lite. När jag kom dit träffade jag Willian, en au pair som jag inte har sett på jättelänge. Så häftigt när man springer på en person man känner inne i stan. Köpte en stor mugg te och en scone och satte mig i en mysig fotölj. Gillar verkligen att sitta där bland alla människor som också är där för att plugga, jobba eller träffa någon som de tycker om. Ibland ser man också någon som sover.

Bjöd nyss mina värdföräldrar på hjortronglögg, och dom gillade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0