When you start the day with the feeling of fear


Ligger nerbäddad under en filt och fryser, är jättekallt här inne i huset. Idag har det varit jättedåligt vädet, det har ösregnat och blåsit och jag hade såklart inget paraply med mig. Kollade på det imorse innan jag lämnade huset men just idag tog jag inte med det..så typiskt.
Just det, imorse när jag vaknade satt det en jättestor spindel på väggen precis ovanför min säng. Inte en såndär liten spindel man kan hitta i sverige utan den här var verkligen stor! Brukar inte vara speciellt rädd men nu gick jag faktiskt upp till värdpappan och frågade om han kunde ta bort den. Dammsög hela mitt rum jätteordentligt i eftermiddags också och försökte ta bort all spindelväv jag kunde hitta. Hoppas jag inte behöver stöta på en såndär nära min säng mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0