Bastille


Fredagkväll och jag är hemma? vad är det med mig! Bestämde mig för att ha en lugn kväll och bara ta hand om mig själv idag. Har nämligen mått lite dåligt under veckan, har haft ont i magen och frysit en hel del, hoppas jag inte börjar bli sjuk. Ska snart ta en långdusch och testa ansiktsmasken jag köpte idag och ladda inför imorgon istället. Då ska vi nämligen ut med Annas kollega och hans kompisar! Ser verkligen fram emot det! Innan vi ska gå ut ska tjejerna träffas och äta middag tillsammans. Känns som det kan bli en toppenkväll!

Idag träffade jag Izabella och vi gick runt lite i Bastille, hittade lite roliga affärer och bland annat en som sålde vintage kläder. De hade jättemycket fina jeans som jag nog ska gå dit och prova senare, provade istället en vit kavaj som var jättefin, lite stor i ryggen bara. Så här i efterhand är jag jättesugen på att springa dit imorgon igen och köpa den men kanske borde jag hålla mig. Den var kanske inte sådär perfekt som jag vill komma ihåg att den var. De sålde också skinnshorts som jag blev lite sugen på, har nämligen ett tag funderat på om jag vill ha en skinkjol men shorts är kankse bättre. Blir att gå dit om ett tag igen och leta igenom hela sortimentet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0