Cheese burgare


Igår var jag hemma med M hela dagen eftersom det är strejk igen här i frankrike. Den här gången är de arga för att regeringen vill höja pensionsåldern med två år!
 Vi kollade på film, åt varsin cheese burgare på en resturang, spelade tennis, ritade och kollade på ännu en film. Vi hade en väldigt lugn och skön dag och det behövde jag verkligen för har kännt mig lite dålig några dagar nu.
När vi satt och fikade lite började vi prata om julen och vad han önskade sig i julklapp. M tror fullt ut på jultomten även fast han år 7 år. Efter att ha diskuterat lite om vad han önskade sig frågade han om jag önskade mig nått i stil med en dator. Jag förklarade att en dator är väldigt dyrt så det kan jag inte önska mig. Han kollade förvånat på mig och sa med självklarhet i rosten : "men det är ju jultomten som kommer med julklapparna och dom är ju gratis!"



En heldag med denna fillur helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0