Ensam i natten

Är det nu som steget från barn till vuxen tas, nu som man ska slitas upp med rötterna och klara sig på egen hand. Är det nu som jag inte kommer dela allt med min familj längre och istället vara min egen person. Är det nu jag måste vara bara jag, bara vara Amanda.
Att se gestalterna av de personerna som förut varit hela ens vardag, hela ens liv gå själva iväg medan jag går hem till mig själv, till mitt liv. Vi är fortfarande en familj men från och med nu kommer vi inte längre ses som en enda gestalt utan vi är flera. Vi är inte längre en utan fyra som går genom mörkret för att sedan, när solen skiner igen ses som en.

Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är så duktig och modig som klarat dig själv i Frankrike! Hoppas du har det bra :) Längtar tills december då vi ses igen! Massa kramar <3

2010-10-30 @ 12:15:06
Postat av: M

Fint skrivet <3

2010-10-30 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0