"The artist is the creator of beautiful things"


Snabbträff med Jenny inne i stan idag, är alltid lika skönt att träffa henne och prata av sig lite. Hon köpte en present till dottern i henners värdfamilj på HM och jag passade på att köpa en ny pyjamas och tofflor. Har längtat efter tofflor varje kväll i flera veckor nu så var tvungen att ha ett par! Jättesöta är de, stickade i olika färger. Vid klockan tre var åkte hon hem igen för att gå på tjejens födelsedagskalas medan jag tog metron till Ternes och gick in på Fnac en stund för att leta reda på några böcker på engelska. Har inte haft nån bok att läsa på en vecka och måste ha någonting att göra på tåget. Blev två böcker, "The Picture of Dorian Gray" av Oscar Wilde och "Eating Animals" av Jonathan Safran Foer. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen försöka bestämma vad jag ska ha på mig för ikväll blir det middag och utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0