Solsken




Träffade Cecilia idag för lite vintageshoppning.



Efter att ha gått runt i en del affärer och tagit en fika begav jag mig till Pigall för att möta upp Petra för lite mer vintageshoppnig. När vi kom upp från metron hamnade vi mitt i sex shops distriktet och det fanns hur många olika butiker som helst. Perfekt för den som gillar sådant.







Jag och Petra gick också in i en av sexshopparna, om jag hade varit bjuden på nån halloweenfest hade jag vetat var jag skulle köpa min outfit, den saken är klar!
Efteråt mötte vi upp Mathilda och vi gick förbi Moulin rouge.



En superhärlig dag helt enkelt som avslutades med Kina mat i Bastille tilsammans med Mathilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0