Duplex


Igår kväll satte jag mig på tåget in till Paris och var ganska otaggade eftersom jag viste att jag var tvungen att åka hem igen runt midnatt för att inte missa sista tåget hem. Inne i Paris möter jag upp Jenny, Cecilia och två tjejer som jag inte har träffat förut, Julia och Matilda och efter en stund kommer även Anna. Vi gick och satte oss på en uteservering för att invänta fransmännen vi skulle träffa, vi beställer in vin och har väldigt trevligt. Under tiden börjar de övertala mig att jag också ska stanna och ta första tåget hem på morgonen och när fransmännen väl kommer så har jag bestämmt mig, klart jag ska vara ute hela natten och dansa med dom här! inget snack om saken!
Vi beställer in lite mer vin och runt halv 1 drar vi till Duplex som är ett diskotek i närheten av triumfbågen. Vi dansar och dansar och det var verkligen länge sedan jag hade så kul! Runt 5 börjar vi dra oss därifrån bort till metron och klockan 6 är jag hemma, trött i fötterna och med trasiga skor men med otroligt roliga minnen!


Kommentarer
Postat av: M

Låter underbart!

2010-09-26 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0