Egen tid



Idag är det strejk i tågtrafiken, de som jobbar är tydligen inte nöjda över sin arbetssituation så de strejkar. Detta skapar väldigt mycket stress i resten av befolkningen som inte kan gå till jobbet lika lätt. Eller som för mig som inte kan åka in till Paris. Så idag är det tid med mig själv som gäller, började med att lämna barnen i skolan och sen begav jag mig till parken för att springa lite. Resten av dagen har spenderats framför datorn där jag har tagit ikapp lite av tvutbudet där hemma, Idol och Kungarna av Tylösand. Nu sitter jag och läser en härlig bok om som heter "talk to the SNAIL" som handlar om det franska systemet! Skrattar innombords åt alla finnurliga saker som Stephen Clark skriver om. Rekomenderar verkligen att man läser den om man har tänkt åka till Frankrike.
I eftermiddag ska jag ta barnen till dans och judoträning för första gången själv, hoppas jag hittar!

Parken i Maison Laffitte





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0