Mitt första inlägg





Jaghar länge tänkt att jag ska skapa en blogg och nu när jag är här i Frankrike känns det som ett bra sätt att berätta om mitt liv och hur min vardag här ser ut.
Jag jobbar som aupair i en stad som heter Maison Laffitte, den ligger ca 20 minuter med tåg från Paris. Paris är en fantastisk stad och det finns alltid något nytt att se. Har varit i Frankrike i en månad nu och trivs jättebra, har gjort så himla mycket och har träffat många nya människor från många olika länder! Trodde aldrig att man skulle finna så många människor här som faktiskt har åkt hit med samma mål som jag: Uppleva något helt nytt, träffa nya människor och framförallt lära sig det vackra språket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0