Vendredi


Idag träffade jag Jenny för lite lunch här i Maison Laffitte. Gick till ett litet japanskt ställe som jag spanat in tidigare! Efter maten var både jag och Jenny sugna på något sött så då gick vi snabbt till en affär och köpte varsit bakverk! Vi börjar verkligen ta till oss de franska traditionerna och snart kommer jag vara sockerberoende! Vill hela tiden ha något med socker i och är jag sugen på något är det ofta någon smarrig bakelse.
Efter att vi ätit upp gick vi en sväng för att jag skulle visa henne hur jag bor och på vägen hem till mig börjar det regna och det är ingen liten skur, det ösregnar verkligen.
Snart ska jag hämta barnen så då hoppas jag det har slutat regna. Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa en tjej som heter Stephanie inne i Paris! Fast det beror på om det går tillräckligt mycket tåg ikväll på grund av strejken, förstår inte varför de måste strejka hela tiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0