Sommar, sommar, sommar. Wohoo!


Som ni förstår har det varit varmt idag, måste ha varit över 25 grader! Har hängt med barnen i parken hela eftermiddagen och har nu på kvällen insett att svenskt pigment och frank vårsol inte går ihop, har nämligen brännt mig för andra gången den här våren och det är bara den 6 april. Hur ska det här gå? jag som inte alls brukar bränna mig så lätt. Jag har just nu i alla fall väldigt snygga illröda partier på axlarna och i nacken och på armarna.





Sprang en sväng efter jobbet och när jag kom tillbaka runt nio tiden var det fortfarande både ljust och varmt. Och oj så gott det doftar ute på kvällen nu, syrenerna håller nämligen på att slå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0