Vem har smittat mig?


Vaknade upp med ont i halsen och hoppade över träningen. Tänker verkligen inte bli sjuk nu! Jag åker ju nämligen iväg med familjen till södra frankrike imorgon. Vi ska till en stad som ligger nära gränsen till Spanien och precis vid Atlanten. Pappan sa att vädret kunde vara väldigt olika, antingen är det jättevarmt eller jättedåligt. Så det blir att både packa bikinin och fleceetröjan. Idag har Jenny och Cornelia varit hemma hos mig och kollat på film och käkat pizza. Tänkte stanna hemma ikväll så att jag förhoppningsvis mår bra imorgon igen. Barnen kom också hem idag och jag insåg att jag hade saknat dem, tänk att det skulle hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0