Ännu en vecka har passerat

Har varit sjukt dålig på att uppdatera de senaste dagarna men har inte riktigt haft någon inspiration förens idag då vädret var helt fantastiskt! Hade tyvärr inte kameran med mig men tänker sno lite bilder av Jenny så jag kan lägga upp här. Dagen spenderades nämligen med Jenny och Izabella i Jardin du Luxenburg, solen sken och vi satt i varsin stol och solade! Kan det bli bättre februariväder än så?

Efter som jag inte har några bilder från idag blir det några jag tog i söndags på Centre du Pompido och några andra jag tagit under veckan.

















Sista bilden är tagen i tisdags då några av de au pairer som bor i samma förort som min träffades på en indisk restaurang för att äta middag tillsammans. En bunt glada au pair tjejer helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0