Dagen efter Alla hjärtans dag


Hoppas alla förälskade par där ute hade en helt fantastisk kväll för själv jobbade jag hela dagen och fick inte uppleva så mycket romantik. Men jag är nästan lika glad ändå för nu har jag lov i nästan två veckor!

Har haft det väldigt bra sen mitt senaste inlägg, i lördags hade jag en liten middag hemma hos mig. Bjöd hem några au pairer från förorten där jag bor samt Ellinoora. Det var riktigt mysigt, vi åt sallad, baguette och ost och till efterrätt hade Ellinoora bakat en jättestor chokladtårta med marräng på och några andra tjejer hade också tagit med glass. Hahah, vi var rätt mätta efter att ha ätit upp hela tårtan plus 2,5 liter glass.











Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0