För det är hennes födelsedag idag!


Grattis min kära vän på din stora dag, tänk att vi alla detta år fyller 20! Men som vanligt är du först med att få göra allting, så jag hoppas du tar en sväng på systemet för oss alla.
Hoppas du kommer att fira stort med din familj och vännerna därhemma. Jag sörjer lite det faktium att jag inte kan vara hemma och fira dig men jag hoppas du vet att jag tänker på dig och att jag skulle varit där om jag kunnat.
Hur länge har du och jag egentligen kännt varandra? är det redan sedan lekis? När det än nu var  så har vi varit vänner länge och jag hoppas det kommer vara hela livet ut!

Tack för att du är en så bra vän och grattis på 20-årsdagen!

 

Jag ser fram emot många fler grillkvällar med er i sommar, precis sånna där dagar som när det här kortet är taget

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack gumman för inlägget! Jag har haft en riktigt bra dag, och önskar att du kunde va här. Men vi får ta igen allt när du kommer hem igen. Älskar dig

2011-02-28 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0