Ge mig lov..


Känner mig lite på dåligt humör idag för jag insåg att föräldrarna verkligen hade tänkt att jag skulle jobba extra både fredag och lördagkväll. Bara, jaha där försvann min helg. Saken är den att det kanske skulle kännas ok att vara barnvakt ibland om det var så att man fick något för det, men nej, det ingår i arbetsuppgifterna.

Ikväll ska jag gå till en restaurang och äta middag med några andra au pairer, tvekade lite först men nu när jag inte kommer kunna gå ut varken fre eller lör är det klart jag ska gå. Sköt att träffa lite folk i sin egen ålder efter att endast ha pratat med två barn en hel dag.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!

Jag funderar på att åka som Au pair till Paris, och tänkte bara fråga vad du tycker om staden? Är det jobbigt med kulturen, har du lärt dig mycket franska etc.?



Tacksam för svar :)

2011-02-03 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0