Kärlek som befriar


Drack en Latte på Starbucks igår tillsammans med Jenny. Pratade mycket om en bok som både jag och hon precis läst: kärlek som Befriar. En helt fantastisk bok som besktiver kärlek och tro i på ett alldeles underbart sätt. Satt där och pratade till vi insåg att vi var tvugna att ta oss i kragen och förhöra varandra på glosorna. Vi har nämligen börjat ha ca 20 glosor i veckan som läxa! Bra jobbat av oss!
Efter det var vi ju tvungna att gå lite på HM också.

Gårdagens:



Idag lördag åkte jag och Jenny tillbaka till HM för att köpa det vi testade igår. Blev först bara en vit stickad tröja för mig men hittade ett par skor också men kunde inte bestämma vilken storlek jag skulle ha. Snacka om beslutsångest när man måste gå in i fyra olika hm-butiker för att kunna bestämma vilken storlek man ska ha. Bestämmde i alla fall till slut och hoppas att jag tog rätt!

Vi fikade på ett ställe som bara säljer våfflor och naturligt vis tog vi varsin våffla med nutella



Gick en stund själv på stan också för Jenny var tvungen att åka iväg. Gick faktiskt och åt lunch själv, brukar alltid imponeras av människor som äter själv för jag känner mig nämligen alltid så uttittad, som att det vore konstigt att man var där helt ensam.


Ett grått men ganska varmt paris

Till sist gick jag också till Virgin store och köpte en bok. Blev EMMA skiven av Jane Austen så nu har jag något att läsa igen!

Sista kvällen av tre av barnvaktining idag också, ledig hela dagen imorgon och sen drar allt igång igen på måndag. Men det ska nog gå bra, nämligen bara en vecka kvar till lov nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0