you make me fell good about myself


Jaha,nu var verkligen lovet över. Ska snart ge mig iväg för att hämta tjejen på skolan och så ska vi hem och äta mellanmål. Hoppas verkligen det kommer gå bra med barnen nu, de verkade verkligen ha saknat mig. När jag kom innanför dörren igår kväll sken tjejen upp och började ropa efter mig. jag lyfte upp henne och kramade om henne. Sedan kom killen upp från mitt rum där han hade kollat på film..oj så mycket de hade att berätta. Då känner man sig för en gångs skull uppskattad och inser att det är något man gör bra i alla fall.

Hoppas bara inte det kommer vara svårt att lämna dom i sommar..







Några av de första bliderna jag tog i Paris i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0