Den bästa dagen hittils på det nya året!




Denna dag har bara varit så underbar! Den började med att jag och Izabella satte oss på varsin stol som stod längs en mur och solade, sedan som Anna och vi satt där och pratade en stund innan vi tog metron upp till Sacre Coeur för att möta Ellinoora och Matilda. Vi köpte oss varsin crepe och gick och satte oss på trappan som leder upp till kyrkan. Kollade på den vackra utsickten över staden, lyssnade till gatumusikanterna och kollade in killen som är så himla duktig på att dribbla och hålla på med en fotboll.
Nu när jag sitter här framför datorn på kvällen känner jag att mina kinder är lite varma och hoppas innerligt att de har fått lite färg!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0