Judo och dans


Mellan kl 16.30 och 17.00 på torsdagar är mitt jobb att vara packåsna och soptunna. Jag går och hämtar pojken med tre väskor på armen, när han kommer ut får jag ännu en väska till att bära på. Där går jag alltså, med 4 väskor och med en 7åring efter mig mumsandes på sitt mellanmål. Vi kommer till tjejens skola och hämtar upp henne och hennes kompis. Jag ger tjejen sitt mellanmål och när hon är klar är det jag som får bära på allt skräp. Vi kommer till idrottsaläggningen och väl där gäller det att få tjejerna att byta om för såklart har vi alltid ont om tid. Men det är svårt att byta om när man ska prata med sina kompisar och äta på samma gång har jag förstått så de tar sin lilla tid.

Efter alla aktiviteter kom mamman och hämtade oss och vi åkte till en kinesisk restaurang.  Väldigt snällt av henne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0