I miss you


Det känns som hela den här veckan bara har rusat förbi och min hjärna har inte riktigt hängt med. Men när veckan går fort passerar ju helgen också förbi innan man ens hinner inse att det är helg.

En del saker har jag ändå hunnit med under denna helg.
Fredagskvällen spenderades på en resturang här där jag bor med ca 13 andra au pairer från världens alla hörn. Canadesnare, en österrikare, tre svenskar en från england, en från Nya Zeeland, en från finland, två från Californien, en mexicanare och en från Italien. 
På lördagen gick jag runt i Paris med Izabella och på kvällen var jag barnvakt. Barnen var så himla goa och jag hade en av de få gånger som jag verkligen skulle vilja krama om dom och säga att jag älskar dom. Att barn kan få en att känna så olika saker, ena stunden tycker man så mycket om dom medan dom andra stunden får en att lova sig själv att aldrig skaffa barn.
Idag träffade jag Izabella och Cornelia och vi gick runt i marais en stund och sen åkte jag vidare till Salsan. Jag har inte varit där på så många gånger så innan var jag lite nervös och det kändes som jag hade glömt bort stegen men det gick hyfsat ändå, måste påminna mig om att jag faktiskt inte har dansat sådär jättemycket om man jämför med de andra som är där.









Några bilder tagna i Marais idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0