Var, vem, när, hur, värför, hurdå?


Känns som jag har haft mycket tankar som snurrat i mitt huvud den senaste tiden. Tiden här i Paris håller nämligen på att ta slut! Det återstår endast 2 veckor kvar och den här helgen drar jag till Åland för att gå på bröllop. Så nu har jag bara EN helg kvar här, känner hur paniken kommer krypande!

Men jag får ju i alla fall träffa mina föräldrar som jag inte sett på typ 6 månader! De kommer och hämtar upp mig på Arlada imorgon och så åker vi vidare till Åland. Det blir som en liten lätt introduktion till hur det kommer kännas att komma hem igen. Att det är IMORGON känns helt sjukt.


Kommentarer
Postat av: Sophie Henriksson

Det kommer gå bra, men också ovant såklart :) Snart ses vi igen ! kram

2011-06-16 @ 17:11:10
Postat av: Magda

Jag längtar tills du kommer hem! Vi ska ha en jätterolig sommar!

2011-06-16 @ 19:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0