Radioaktivitet

Idag har det varit ännu en dag med sol! Efter konsthistorian åkte jag för att hälsa på Jenny där hon bor, vi köpte oss varsin baguette ocg en pain au chocolat och satte oss i parken och åt! Kom också fram till att Jenny borde köpa sig en Vodoodocka, haha. Imorgon ska jag och barnen stanna inne hela dagen. Tydligen ska den molnet med radioaktiva partiklar(rätta mig gärna om jag har fel, har endast pratat om det här på franska och vet inte hur man förklarar på svenska.) komma in över Frankrike imorgon så pappan ville att vi skulle hålla oss inne. Så, vad gör man med en 5 och en 7-åring en hel dag inomhus? hoppas verkligen det är ok med pappan om vi kollar på några filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0