vardag


Idag har det varit en halt vanlig dag och åh så skönt det har varit! Började morgonen med att föröka äta frukost bland skrikiga barn innan jag gick iväg och tränade. Hade inte alls lika mycket energi idag som förra veckan men det kan ju bero på att jag inte kom hem fören 10 över tolv igår kväll. Jag och Jenny var nämligen och hälsade på en svensk tjej som är här och pluggar franska några månader. Hon bjöd på jättegoda ostar, frukt och bakelser, en superlyckad kväll helt enkelt.
Efter träningen kom Jenny hit för vi skulle göra pastasallad som vi ska ha med oss imorgon när vi åker till NORMANDIE! Ska bli så kul, vi är 5 tjejer som ska låna en av familjernas bil och åka tidigt lördag morgon och komma hem sent på söndag. Härligt med en liten kort week-end sådär. Hoppas på lika fint väder som det varit under hela veckan.
Efter att ha kokat massa pasta och fixat salladen satte vi oss ute i solen ungeför en timme och visst har jag fått lite färg! hah, i alla fall lite fräknar.
Nu har jag precis städat mitt rum och snart börjar jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0