Grattis min kära vän


Igår fick jag följa med min tjej och hennes klass till badhuset. Min värdmamma hade erbjudit sig att hjälpa till men hade i sista minuten fått förhinder på jobbet. Så då ställer man ju såklart upp. Det var riktigt roligt att få hjälpa de små tjejerna att sätta på sig sina badmössor och se hur de försökte sprattla där i vattnet för att inte hamna under ytan.Jag märker verkligen att jag har blivit kär i de här barnen. När man inser att man sitter och dokumenterar deras simlektion med kameran i högsta hugg, vad har det tagit åt mig egentligen?

 Jag vill också säga grattis till en av mina närmaste vänner. GRATTIS Lina på 20-års dagen! 





 
Min bästa kväll med er någonsin! Victorias 17-års dag? Tänk om vi kunde uppleva denna kväll en gång till. Jag saknar er så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0